رتبه 1
رتبه 1
بهترین شرکت کلید و پریز در ایران

بهترین برندهای کلید و پریز در ایران + لیست 10 تایی

امروزه زندگی در خانه های لوکس در ایران به صورت یکپارچه باب شده و افراد زیادی هستند که برای راحتی زندگی خودشون از لوازم های مجلل و لوکس استفاده می کنند. خیلی از این موارد در ایران وابسته به محیطی که در آن زندگی می کنند هستنش و در اصل میشه گفت محیط زندگی افراد در لایف استایل های زندگی افراد تاثیر گذار هست. به عنوان مثال سبک زندگی و لایف استایل و وسایل مورد استفاده یک فرد در منطقه ۱ تهران با فرد دیگری در منطقه ای دیگر از تهران کامل متفاوت هست. خیلی از این وسایل روزمره میتونه در مدل سبک زندگی و راحتی لایف استایل های افراد تاثیر گذار باشه . به عنوان مثال استفادهلیست بهترین شرکت های کلید و پریز در ایران از خودرو های لوکس – استفاده از خونه های لوکس – استفاده از سیستم های هوشمند در خانه ولی امروز میخوایم در مورد یک مورد دیگری در این مقاله صحبت کنیم که حتی افراد و شرکت های بزرگ به عنوان سبک زندگی و راحتی در لایف استایل خودشون ازش بهره می برند و اون چیزی نیست جز استفاده از کلید و پریزهای لوکس در ویلا و خانه های مجلل.

برخی از سوالاتی که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد :

10 تا از بهترین شرکت های کلید و پریز در ایران کدامند ؟

بهترین برندهای کلید و پریز در ایران چه شرکتی است ؟

10 تا از برترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده کلید و پریز در ایران کدامند ؟

لیست بهترین شرکت های کلید و پریز در ایران

بهترین مجموعه های ارائه کننده محصولات کلید و پریز در ایران 

بهترین بودن از نظر تنوع محصولات کلید پریز – قیمت – اصالت و کیفیت متغییر است ولی در ادامه سعی میکنیم به معرفی بهترین شرکت های کلید و پریز در ایران پردازیم :

لیست بهترین شرکت های کلید و پریز در ایران

توضیح در خصوص کلید و پریز در ویکی پدیا

دوشاخه و پریز برق (به فرانسویprise) دستگاه‌هایی هستند که اجازه می‌دهند دستگاه‌هایی که با برق کار می‌کنند به منبع تغذیه جریان متناوب اصلی در یک ساختمان متصل شوند. دوشاخه‌ها و پریزهای برق در نرخ ولتاژ و آمپر، شکل، اندازه و نوع اتصال متفاوت هستند. انواع استفاده‌شده در هر کشور توسط استانداردهای ملی مشخص می‌شوند.[۱]

10- شرکت صنایع آسیا الکتریک Asia Electric Ind

صنایع آسیا الکتریک در سال ۱۳۵۹ با هدف تامین بخشی از نیاز کشور در ارتباط با کلید و پریز خانگی و محصولات هم ردیف شروع به فعالیت نموده است. این صنایع با حدود بیش از چهل سال فعالیت توانسته خود را در زمره بزرگترین تولیدکنندگان این صنعت قرار دهد.
این صنایع در تولیدات خود همواره سعی نموده است تا با کیفیتی برتر نیاز و خواسته های مشتریان را تامین نماید. دارا بودن گواهینامه ISO9001 و برخورداری از نشان استاندارد اروپای متحد CE از دو کشور ایتالیا و تایوان و همچنین تائید استاندارد ملی ایران برای کلیه محصولات خود، همگی دلیل بر این ادعاست که کیفیت و ارزش دادن به محیط زیست در اولویتهای اول این مجموعه قرار دارد. از کلید و پریز های این مجموعه می توان به کلید های یک پل – دو پل – پریز های برق – کلید های یک پل صنعتی اشاره نمود

اطلاعات کسب و کار

جایگاه در سایت

شماره 10

آدرس سایت صنایع الکتریک آسیا

9- شرکت ساعی بنیان Remonex

شرکت متخصصان ساعی بنیان به نام تجاری ریمونکس REMONEX از سال ۱۳۹۷ فعالیت تجاری خود را با جمعی از متخصصین – فارغ التحصیلان برتر داشنگاهی کشور آغاز نمود و به عنوان یک مجموعه نوین زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور در حال فعالیت است. از نمونه خدمات و فعالیت های این مجموعه می توان به استفاده از فناوری های سیستم های هوشمند در منازل نام برد که این موارد شامل تهویه مطبوع – کلید و پریز های تک پل – دو پل – سه پل و چهار پل اشاره نمود .

اطلاعات کسب و کار

جایگاه در سایت

شماره 9

آدرس سایت ریمونکس

8- شرکت نوین سازان تارا کاوش Nestech

شرکت شماره هشت در سایت رتبه 1 شرکت نوین سازان تارا کاوش است ، این شرکت با بهره مندی از تجربه مدیران و دانش فنی آلمانی، اقدام به تولید بهترین کلید و پریز مدرن، لمسی در کشور نموده است که با نام تجاری نستک در بازار ایران، عرضه می شود و دارای استانداردهای لازم در خصوص پروژه‌های هوشمندسازی لوکس می باشد. این شرکت در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز قرار دارد و محصولاتی با کیفیت بالا به بازار راهی می کند.

اطلاعات کسب و کار

جایگاه در سایت

شماره 8

آدرس سایت Nestech

7- شرکت هوشمند سازی ساختمان بشکو

به شرکت شماره هفت در سایت رتبه 1 میرسیم و این شرکت مجموعه ای نیست به جز شرکت بوژان آشیانه سازان هوشمند با نام تجاری بشکو به تکیه بر دانش و تجربه مدیران و پرسنل خود، به عنوان یک شرکت دانش بنیان، در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز و دیگر محصولات مرتبط در ایران و سایت رتبه 1 قرار گرفته و توانسته است با بهره مندی از ایده هایی خلاقانه ، طراحی های فوق العاده و نابی را با نام برند خود، به بازار راهی نماید که امروزه می تواند در تولید بهترین کلید و پریز در کشور به کار گرفته شود.

جایگاه در سایت

شماره 7

آدرس سایت بشکو

6- شرکت هوشمند سازان چیره Chireh

از دیگر شرکت های فعال و دانش بنیان که توانسته است با تلاش های مستمر خود، در صنعت بردهای الکترونیکی ، قدم های موثری برداشته و محصولاتی ممتاز را به بازار راهی نماید، شرکت هوشمند سازان چیره است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز نموده است. این شرکت از جمله مجموعه های کارآفرینی است که به خودکفایی کشور در این حوزه کمک کرده است. و در سایت رتبه یک جزء ۶ برند برتر در حوزه تولید و عرضه انواع کلید و پریز است.

اطلاعات کسب و کار

جایگاه در سایت

شماره 6

آدرس سایت چیره

5- شرکت آراد الکتریک Arad Electric

در شماره پنج به شرکت آراد الکتریک میرسیم این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید بهترین کلید و پریز در سال ۱۳۸۹ شروع کرد. این محصولات که امروزه از انواع کلید پریز جدید و شیک و خاص و لاکچری در بازار داخلی هستند، با کیفیت بالا و قیمتی رقابتی در مقایسه با دیگر محصولات هم رده خود تولید شده است که می توان آن ها را به عنوان کلید پریز لاکچری و منحصر به فرد به کاربرد. ضمن آنکه موفقیت های کسب شده باعث شده است تا این شرکت در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز وب سایت رتبه 1 قرار گیرد.

اطلاعات کسب و کار

جایگاه در سایت

شماره 5

آدرس سایت آراد الکتریک

aradelectric_co

4- شرکت ویرا الکتریک Veera Electric

شماره چهارم در سایت رتبه 1 شرکت ویرا الکتریک است و این شرکت از دیگر شرکت های فعال در تولید تجهیزات الکتریکی خاص است که با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، توانسته است تولید انواع بهترین کلید و پریز را در برنامه خود داشته و به رونق این بخش از صنعت ساختمان، کمک موثری داشته باشد . این شرکت نیز در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز در ایران قرار دارد و محصولاتی رقابتی را به بازار داخلی و خارجی عرضه کرده است که به خوبی می توان از انواع کلید پریز جدید و شیک این برند، آن را مشاهده نمود.

اطلاعات کسب و کار

جایگاه در سایت

شماره 4

آدرس سایت ویرا الکتریک

3- شرکت ایران الکتریک Iran Electric

از دیگر شرکت های به نام در بخش کلید و پریز به شرکت ایران الکتریک  میرسیم و از دیگر شرکت هایی که توانسته است به دغدغه طراحان ساختمانی و سازندگان ساختمانی کمک شایسته ای نماید، شرکت کلید و پریز ایران الکتریک است که با طراحی زیبای محصولات خود، توانسته است انواع کلید پریز جدید و شیک و خاص را به بازار راهی نماید. این شرکت با بهره مندی از رنگ و طراحی های زیبا، هماهنگی های لازم را با دیگر بخش های ساختمان، از قبیل رنگ دیوارها فراهم می نماید. ضمن آنکه کیفیت بالایی را به عنوان بهترین کلید و پریز در نظرداشته و اکنون در لیست بهترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده کلید و پریز لاکچری و خاص قرار دارد که کلید پریز لاکچری را صادر می نماید.

اطلاعات کسب و کار

جایگاه در سایت

شماره 3

آدرس سایت ایران الکتریک

2- شرکت صنایع دلند الکتریک Deland

شرکت صنایع دلند الکتریک تولید کننده جزو بهترین کلید و پریز در انواع توکار و روکار در کشور است که با استفاده از طرح ها و مدل های نوین، انواع کلید پریز جدید و شیک و طرح دار را به بازار راهی کرده است. این شرکت با سابقه چهل ساله خود و بهره مندی از پرسنلی متخصص و باتجربه، توانسته است در لیست بهترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز قرار گرفته و محصولات خود را با تکیه بر استانداردهای روز جهانی، در سطح بالایی در بازارهای داخلی و بین المللی عرضه داشته است. این شرکت از دید وب سایت رتبه یک در رده دوم قرار می گیرد و حال در ادامه به معرفی بهترین شرکت عرضه کننده کلید و پریز لاکچری و خاص در کشور میرسیم.

اطلاعات کسب و کار

جایگاه در سایت

شماره 2

آدرس سایت دلند الکتریک

1- شرکت کلید و پریز زنجیره ابتکارات مانا Zemgroup

و اما میرسیم به بهترین شرکت کلید پریز ایران شرکت زنجیره ابتکارات مانا این شرکت به عنوان یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت کلید و پریز و لامپ های هالوژن و سیستم های هوشمند در ایران است که افرادی که می خواهند مجموعه ملکی خود را به عنوان یک ملک شاخص در منطقه و شهر تبدیل نمایند می توانند از محصولات با کیفیت بالا و خاص زم استفاده نمایند. این مجموعه محصولات خود را از کشورهای اروپایی از سال ۱۳۹۰ وارد ایران می نماید و توانسته است زینت بخش منازل و شرکت های خاص در ایران باشد.

از جمله محصولات و خدمات زم گروپ می توان به موارد زیر اشاره نمود :

قاب های کلید و پریز لوکس

چراغ های سقفی و لوستری

انواع چراغ دیواری و دیوارکوب

سیستم های هوشمند و صوتی منازل

قاب های هالوژن لوکس و خاص

انواع آباژورهای خاص و لوکس

تجهیزات روشنایی روکار

جهت خرید کلید و پریز و یا خرید هالوژن می توانید به سایت رسمی زم گروپ مراجعه نمایید.

اطلاعات کسب و کار

جایگاه در سایت

شماره 1

آدرس سایت زم گروپ

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید