رتبه 1
رتبه 1
خاویار آسترا در اردبیل

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش تولید کننده و پخش عمده خاویار آسترا در اردبیل

درباره ی خاویار آسترا در استان اردبیل: ماهی خاویار آسترا (Ossetra caviar) به عنوان محبوب ترین نوع خاویار در جهان شناخته می‌شود. از میان تمام خاویارهای گران‌قیمت، یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌ها است که در منوی رستوران‌های لاکچری رایج است. ماهیان خاویاری آسترا به دلیل نرخ تولیدمثل پایین و بهره برداری از صید بی‌رویه، گونه ای در خطر انقراض هستند و باعث می‌شود خاویار آنها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آسترا نام تجاری خاویار استحصال شده از ماهی قره برون (Acipenser Percicus) و چالباش (Acipenser Gueldenstaedti) است که بر اساس آنالیز DNA میتوکندری، مارکرهای مولکولی جهت تفکیک آن‌ها مشاهده نگردیده است. هر دو نوع از گونه‌های در معرض انقراض دریای خزر می‌باشد.

آسترا دریایی خاویار کلاسیک با سایز درشت‌تر از انواع پرورشی بوده و تنوع رنگی آسترا نسبتاً گسترده‌تر از انواع دیگر خاویار می‌باشد. سیاه ذغالی، دودی قهوه‌ای تیره تا قهوه‌ای روشن، طلایی و زیتونی طیف رنگی متنوعی را در انواع دریایی خاویار آسترا مشاهده می‌کنیم.

فاکتورهای متعددی در رده‌بندی تجاری خاویار آسترا دریایی استفاده می‌شود. سایز، رنگ و قوام دانه از متداول‌ترین معیارها برای ارزیابی خاویار می‌باشند. رنگ روشن‌تر و براق‌تر، سایز درشت‌تر و قوام مناسب دانه در خاویار دریایی به طور مشهودی بیشتر از انواع پرورشی است.

کاربرد و ویژگی های خاویار آسترا در اردبیل

این نوع خاویار به دلیل طعم و عطر بسیار خاص و فوق‌العاده‌ای که دارد، مورد توجه سراسر جهانیان و به خصوص مصرف‌کنندگان خاویار قرار گرفته است. خاویار آسترا دارای مقدار زیادی پروتئین، ویتامین‌های گروه B، اسیدهای چرب امگا-3، امگا-6 و امگا-9 و مواد معدنی مانند سلنیوم، آهن و منیزیم است. این ترکیبات باعث می‌شوند خاویار آسترا یکی از محصولات غذایی با ارزش و سالم باشد.طیف رنگى متنوع، سایز طعم قوى و ماندگارتر به همراه بافت ترد و یکنواخت و درصد چربی کمتر نسبت به سایر انواع خاویارها از ویژگی های منحصر به فرد خاویار آسترا دریایی می‌باشد.

از مصرف خاویار آسترا به عنوان یکی از محصولات لوکس در صنایع غذایی، بهداشتی و زیبایی استفاده می‌شود. در صنایع غذایی، خاویار آسترا به عنوان یکی از مواد اصلی در تهیه غذاهای لوکس، مانند انواع سوشی، ماکارونی، سالاد استفاده می‌شود. در صنایع بهداشتی و زیبایی، خاویار آسترا به عنوان یکی از مواد اصلی در تهیه محصولات مراقبت از پوست و مو، مانند کرم‌های ضد چروک، ماسک صورت و شامپو استفاده می‌شود. این محصولات با ترکیب خاویار آسترا و سایر مواد مرطوب کننده و تغذیه‌کننده، به پوست و مو شما انرژی و جوانی بخشیده و بهبود آن‌ها را تسریع می‌کنند.

خاویار آسترا یک خوراکی نیروبخش است که طعم و بوی بسیار خوشایندی دارد و به راحتی هضم می‌شود. این خاویار دارای ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین‌های مفیدی است که تأثیرات مثبت بسیاری برای سلامتی دارد. مصرف خاویار آسترا می‌تواند با افزایش سطح ایمنی بدن، از بروز انواع بیماری‌ها جلوگیری کند. همچنین، امگا 3 موجود در این خاویار نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌های قلبی-عروقی و افسردگی دارد.

خاویار آسترا می‌تواند در پیشگیری از التهاب مفاصل، بیماری‌های گوارشی و برخی از انواع سرطان مؤثر باشد. مصرف این خاویار به دلیل غنی بودن از آهن، برای افراد مبتلا به کم‌خونی نیز توصیه می‌شود. از دیگر کاربردهای خاویار آسترا می‌توان به استفاده در صنایع دارویی و به عنوان محافظ از قلب، کبد و مغز اشاره کرد. همچنین، خاویار آسترا به عنوان یکی از پذیرایی های لوکس در مراسم‌های شادی و مجلل، مانند مراسم عروسی، مهمانی، تولد و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای حفظ کیفیت خاویار آسترا، نحوه نگهداری آن بسیار مهم است. بهترین روش نگهداری خاویار آسترا، قرار دادن آن در ظروف کوچک و در محیط‌های سرد مانند یخچال است. همچنین، از یخ زدن خاویار باید خودداری شود زیرا این اقدام می‌تواند به از دست رفتن کیفیت آن منجر شود.

در صورتی که قوطی خاویار آسترا باز شده باشد، باید آن را در سردترین قسمت یخچال و در ظرفی حاوی خرده‌های یخ قرار داد. همچنین، حتماً به خاویار آسترا در معرض هوای آزاد قرار ندهید. سرو خاویار آسترا می‌تواند به صورت خام یا پخته و همراه با افزودنی‌های مختلف مصرف شود. می‌توانید این خوراکی را با نان بلینی، نان تست، تخم‌مرغ، پوره سیب‌زمینی، سبزیجات تازه یا به تنهایی و به صورت خالص مصرف کنید.

جهت خرید و سفارش محصول به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان رتبه 1 مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خاویار آسترا در اردبیل”