رتبه 1
رتبه 1
خاویار سوروگا در اصفهان

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش تولید و پخش خاویار سوروگا در اصفهان

درباره ی خاویار سوروگا در استان اصفهان : خاویار سوروگا  (sevruga caviar) یکی از محبوب‌ترین نوع خاویار در جهان است و از ماهی یازده ماهه ازون برون به دست می‌آید. این نوع خاویار به دلیل طعم و عطر بسیار خاص و فوق‌العاده‌ای که دارد، مورد توجه سراسر جهانیان و به خصوص مصرف‌کنندگان خاویار قرار گرفته است.

در ایران این گروه ماهیان خاویاری استروژن با نام ازون‌برون شناخته می‌شود. زمانی که نام ماهی خاویار می‌آید ناخودآگاه نام ازون‌برون در ذهن مخاطبین نقش می‌بندد.
ازون برون با نام علمی (Acipenser Stellatus) استحصال شده که به دنبال بلوگا و آسترا تاثیرى جهانى در جایگاه خاویار داشته است.

اما برخلاف هم‌رده‌هاى پر آوازه خود سایزى متعدل‌تر و طعم کره‌اى متعادل‌ترى دارد. سوروگا جزء خاویارهاى کلاسیک طبقه‌بندى مى‌شود.

نام دیگر این گونه (starry) یعنی ستاره دار است و علت این نام‌گذاری پوست بسیار زیبای ماهی ازون‌برون است که چون ستاره روی پوست این آبزی نقش بسته است.

نوع بسته بندى در حفظ کیفیت خاویار اهمیت به سزایى دارد. قوطى‌هاى دژاردن پیشرو در صنعت بسته بندى خاویار بوده و قوطى‌هاى شیشه‌اى نیز ظروفى امن و مناسب جهت بسته‌بندى و وکیوم خاویار مى‌باشند.

بسته بندی در قوطی های دژاردن ۳۰ گرمی و ۵۰ گرمی و ۱۲۵ گرمی و ۲۵۰ گرمی و هم چنین در شیشه بلژیکی ۵۰ گرمی نیز موجود است.

به دلیل عادات تولید مثلی خاص ماهیان خاویاری ستاره ای ، بخش بزرگی از تولید این محصول جهانی را تشکیل می دهد. در دسترس بودن و ارزان بودن نسبی باعث محبوبیت آن در بین مصرف کنندگانی می شود که این نوع را به گونه های دیگر مانند ایرانی آسترا یا بلوگا ترجیح می دهند.

این خاویار به دلیل طعم و بافت خود متمایز است. اکنون که افراد بیشتری می دانند خاویار دارای مزایای سلامتی متعددی است، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.
از جمله ارزش غذایی ، ویتامین A جهت ترمیم بافت پوست آسیب دیده ، ویتامین E جهت تنظیم سیستم گردش خون مقابله با پوستها ی خشک ، ویتامین D جهت کمک به دستگاه ایمنی بدن و منبع غنی از ویتامینهای B2 ،B12 ،B6 ،B5.

کاربرد و ویژگی های خاویار سوروگا در اصفهان

در صنایع بهداشتی و زیبایی، سوروگا به عنوان یکی از مواد اصلی در تهیه محصولات مراقبت از پوست و مو، مانند کرم‌های ضد چروک، ماسک صورت و شامپو استفاده می‌شود.

این محصولات با ترکیب خاویار سوروگا و سایر مواد مرطوب کننده و تغذیه‌کننده، به پوست و مو شما انرژی و جوانی بخشیده و بهبود آن‌ها را تسریع می‌کنند.

یکی از خواص خاویار برای کودکان، پروتئین و اسیدهای آمینه‌های موجود در این ماده غذایی است که برای رشد بدن کودک ضروری هستند. ید موجود در خاویار هم یک ماده مغذی مهم برای بدن کودک است که فعالیت غده تیروئید را تنظیم می‌کند. این ریزمغذی، برای عملکرد سالم مغز و سیستم عصبی کودکان موردنیاز است.

آهن موجود در خاویار هم به حفظ سطح موردنیاز هموگلوبین در خون کودکان کمک می‌کند و با شرکت در فرآیندهای متابولیک بدن، سطح ایمنی بدن را بالاتر می‌برد.

خاویار محصولی بینظیر است که مصرف آن برای همه افراد مفید بوده و در سلامت جسمی بسیار تاثیرگذار است. خواص خاویار برای مردان نیز اثبات شده است و مصرف این ماده غذایی پرخاصیت، برای تقویت اسپرم مردان بسیار مفید است.

اسیدهای چرب امگا ۳، نقش مهمی در باروری مردان دارند که این اسیدهای چرب در خاویار به مقدار زیاد وجود دارد.  اسپرم، دارای محتوای DHA بالایی است و سطوح پایین DHA ممکن است با کیفیت پایین اسپرم مرتبط باشد؛ در واقع، کمبود DHA در مردان مبتلا به ناباروری معمول است.

خوردن خاویار امکان دارد ساختار، شکل و سیالیت اسپرم را بهبود بخشد که این موضوع ممکن است به اسپرم کمک کند تا راحت‌تر به تخمک متصل شود و باروری در مردان را افزایش ‌دهد.

مصرف خاویار پاستوریزه، به زنان باردار بسیار توصیه شده است. وجود ویتامین B12 در خاویار، به کاهش خستگی و ضعف کمک می‌کند و توانایی بدن در ساخت پروتئین و تجزیه چربی و کربوهیدرات‌ها را افزایش می‌دهد.

تامین امگا ۳ بدن، از مهمترین خواص خاویار برای زنان باردار است؛ زیرا به رشد سالم جنین در شکم مادر کمک می‌کند. ویتامین‌های A، C و E نیز در دوران بارداری به تقویت ایمنی کمک می‌کنند و بیماری را از مادر دور نگه می‌دارند. از جمله خواص مصرف خاویار در بارداری، کلسیم، روی، منیزیم و آهن موجود در این ماده غذایی است که از مهمترین عناصر موردنیاز برای سلامت استخوان‌ها هستند و در دوران بارداری و پس از آن مفید خواهند بود.

از ویژگی های مهم  این خاویار ، تخم های ماهی های خاویاری میباشد که بارور نشده اند و خیلی خوشمزه میباشد و بسیار مغذی .

سرشار از پروتئین و انتی اکسیدان میباشد که به رنگهای تیره و روشن تهیه میشود .

خاویار به دلیل داشتن املاح فراوان در درمان بیماریها مفید می باشد .خاویار جیوه ندارد .

برای درمان بیماریهای استخوانی و تقویت حافظه بسیار مفید است برای تمرکز ذهن و بدلیل داشتن پتاسیم به تقویت قلب کمک میکند .

خاویار دارای نمکهای معدنی مثل ید می باشد که در خانمهای باردار باعث افزایش ضریب هوشی جنین میشود .

برای افراد دچار کم خونی ناشی از فقر آهن بسیار مناسب است به دلیل داشتن آهن فراوان .

عصاره خاویار پوست را از اشعه مضر آفتاب محفوظ نگه میدارد و کیفیت پوست را بالا میبرد و از خشکی و آلودگی پوست جلوگیری میکند .

پوست را تمیز میکنند و خاویار را به صورت ماسک روی پوست قرار میدهند و بعد از مدتی میشویند .

خاویار یک صبحانه اشرافیست و میشود تنها میل کرد یا با زرده تخم مرغ به شکل خام یا خیلی جزئی با سبزی معطر و یا نان و کره و یا روی نان بروسکتا .

جهت خرید و سفارش کالا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان رتبه 1 مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خاویار سوروگا در اصفهان”