رتبه 1
رتبه 1
خط تولید تمام اتوماتیک زغال فشرده در همدان

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش ساخت و راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک زغال فشرده در همدان

درباره ی خط تولید تمام اتوماتیک زغال فشرده در استان همدان : این دستگاه فرآیند تولید را ساده می کند و کیفیت و کارایی تولید را تضمین می کند.خط تولید تمام اتوماتیک زغال فشرده با استفاده از دستگاه (AM6000) برای اولین بار در کشور توسط طراحان و مهندسین خبره مجموعه ساخته شده است و به صورت انحصاری در اختیار رتبه 1 قرار دارد. با توجه به مزیت های فراوان این خط تولید، استفاده از خط تولید های قدیمی و سنتی به طور کامل تبدیل به یک ضعف شده است.

دستگاه (AM6000) تمامی وظایف دستگاه های خط تولید زغال فشرده را به صورت یکجا انجام میدهد. در واقع دستگاه های موجود در خط تولید معمولی زغال فشرده که شامل، مشعل، سرند، فن مکنده، لوله سینوسی، سیگلون و … هستند در این خط تولید حذف شده اند و یک دستگاه جایگزین تمامی این دستگاه ها شده است.

کاربرد و ویژگی های خط تولید تمام اتوماتیک زغال فشرده در همدان

با یک سرمایه مناسب و کم که اکثر افراد این سرمایه را می توانند داشنه باشند این خط تولید راه اندازی می شود.برای قراردادن ماشین آلات خود و شروع فرآیند تولید شما به یک فضایی با متراژ 150 الی 200 متر فضای مفید نیاز خواهید داشت.

دستگاه (AM6000) قابلیت استفاده از برق تک فاز را دارد و این مزیت بسیار بزرگی نسبت به خطوط تولید دیگر محسوب می شود.در فرایند پخت زغال از گاز استفاده می شود بنابراین کارگاه شما باید دارای گاز شهری باشد. در صورت نبود گاز شهری می توان از گازوئیل هم استفاده کرد.با استفاده از این دستگاه در خط تولید خود نیروی کار مورد نیاز شما به 1 نفر کاهش پیدا می کند.

از کاربرد های منحصر به فرد این دستگاه ، جلوگیری از ایجاد گازهای مضر برای طبیعت بوده و همچنین عدم تولید آلودگی صوتی از ویژگی مهم آن به شمار می رود.

جالب است بدانید ظرفیت تولید این خط تولید به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند،و با کاهش نیروی انسانی و کاهش هزینه های آبونمان ، شما را به یک تولید کننده بهینه تبدیل می کند و این از مزایای بزرگ این خط تولید است.

به علاوه با بالا رفتن تناژ تولید ، بازگشت سرمایه به مدت زیر 1 سال اتفاق می افتد و باعث گسترش خطوط تولید می گردد.

*لازم به ذکر است ،مجموعه در راستای حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گزاران و همچنین گسترش فضای فروش و صادرات، با افراد فعال، مشتاق و تازه کار ورود کننده به این حوزه ، قرار داد تامین مواد اولیه و خرید محصولات را منعقد می کند که این موضوع به جذابیت های سرمایه گزاری در این محصول پر درآمد می افزاید.

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص ساخت و راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک زغال فشرده با کارشناسان رتبه یک تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط تولید تمام اتوماتیک زغال فشرده در همدان”