رتبه 1
رتبه 1
دستگاه تولید چیپس میوه در بوشهر

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش تولید و تامین و پخش عمده انواع دستگاه تولید چیپس میوه در بوشهر

درباره ی دستگاه تولید چیپس میوه در استان بوشهر : یک دستگاه برقی است که به کمک آن می‌توانید به راحتی میوه های خود را به شکل چیپس خشک و سالم تبدیل کنید. این دستگاه شامل یک سبد میوه ، یک تابه خشک کن ، یک فیلتر هوا ، یک موتور و یک کنترلر دما است. برای استفاده از دستگاه تولید چیپس میوه ، ابتدا میوه های خود را برش داده و سپس در سبد میوه دستگاه قرار می‌دهید. سپس دستگاه را روشن کرده و دمای مناسب را تنظیم می‌کنید.

دستگاه به طور خودکار میوه های شما را خشک می‌کند و پس از مدتی چیپس میوه های شما آماده استفاده خواهند بود.

انواع دستگاه تولید چیپس میوه
انواع دستگاه‌های تولید چیپس میوه عبارتند از :
1. دستگاه خانگی : این دستگاه‌ها برای استفاده در منازل و کوچکترین مقیاس تولید میوه‌های خشک شده و چیپس‌ های میوه بکار می‌روند.
2. دستگاه‌های نیمه صنعتی : این نوع دستگاه‌ها برای تولید میوه‌های خشک شده با حجم بیشتر تا چند ده کیلوگرم و در مقیاس کوچک صنعتی استفاده می‌شوند.
3. دستگاه‌های صنعتی : این دستگاه‌ها برای تولید چیپس‌ های میوه به صورت صنعتی و در مقیاس بزرگ کاربرد دارند. آنها از قالب‌های مخصوص و فناوری‌های پیشرفته برای تولید محصول با کیفیت استفاده می‌کنند.
همچنین، در برخی موارد دستگاه‌های ترکیبی نیز وجود دارد که علاوه بر خشک کردن میوه، مراحل برش و بسته‌بندی نیز را انجام می‌دهند.
عوامل تاثیرگزار بر قیمت دستگاه تولید چیپس میوه
تعداد و انواع دستگاه‌ها: هر چه تعداد و انواع دستگاه‌های تولید چیپس میوه بیشتر باشد، هزینه تولید نیز افزایش می‌یابد و قیمت نهایی محصول افزایش می‌یابد.
پیچیدگی تکنولوژی: استفاده از تکنولوژی پیشرفته تر در دستگاه تولید چیپس موجب افزایش هزینه تجهیزات و قیمت نهایی محصول می‌شود.
کارایی دستگاه: دستگاه‌های با کارایی بالا قادرند بیشترین میزان چیپس را با کمترین هزینه تولید کنند. در نتیجه، دستگاه‌های با کارایی بالاتر قیمت بیشتری دارند.
مواد اولیه: قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید چیپس میوه، مانند میوه و روغن، بسیار تأثیرگذار است. در صورت افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت نهایی محصول نیز افزایش خواهد یافت.
عوامل محیطی: عوامل مختلفی مانند افزایش نرخ تورم، نرخ نرخ ارز و سیاست‌های دولتی می‌توانند تأثیر زیادی بر قیمت دستگاه تولید چیپس میوه داشته باشند.

کاربرد و ویژگی های انواع دستگاه تولید چیپس میوه در بوشهر

بیش ترین کاربرد و موارد استفاده ار دستگاه تولید چیپس میوه به شرح زیر است :

  1.  تولید چیپس میوه به عنوان یک محصول خوراکی محبوب می تواند در صنعت غذایی استفاده شود.
  2.  این دستگاه برای تولید چیپس میوه های پر مصرف مانند سیب، پرتقال، موز، هلو و … مناسب است.
  3.  چیپس میوه ها به عنوان یک جایگزین سالمتر برای چیپس های سنتی با روغن بالا استفاده می شوند.
  4.  می توان این دستگاه را در فروشگاه های آنلاین، فروشگاه های غذایی و سوپرمارکت ها برای تولید و فروش چیپس میوه استفاده کرد.
  5.  در آشپزخانه ها و رستوران ها نیز ممکن است از این دستگاه برای تهیه و سرو چیپس میوه در وعده های غذایی استفاده شود.
  6.  اکثر ماده خام های استفاده شده در تولید چیپس میوه، میوه های فاسد شده یا اضافه شده به ظاهر زیادی از میوه ها هستند که در غیر این صورت واردات یا به هدر رفته می شوند. به این ترتیب می تواند در کاهش ضایعات میوه کمک کند.
همچنین این دستگاه می تواند به عنوان یک بخشی از یک خط تولید بزرگتر برای فرآوری و بسته بندی میوه ها مورد استفاده قرار گیرد.
مزایا و معایب دستگاه تولید چیپس میوه
مزایا :
1. سرعت و کارآیی بالا : دستگاه تولید چیپس میوه قادر است در مدت زمان کمتر، حجم بالایی از محصول را تولید کند.
2. کارایی در استفاده از مواد : این دستگاه به خوبی در قابلیت استفاده از میوه‌های مختلف عمل می‌کند و می‌تواند میوه‌های رسیده را به راحتی تبدیل کند.
3. حفظ مواد مغذی : در حین فرآیند تولید، دستگاه تلاش می‌کند مواد مغذی موجود در میوه‌ها را حفظ کند و در حین تبدیل، آن‌ها را از دست داده ندهد.
4. سالم: با استفاده از این دستگاه ، شما می‌توانید به راحتی میوه هایتان را به شکل چیپس خشک کنید و بدون استفاده از روغن و شکر برای خود و خانواده تان یک خوراکی سالم و خوشمزه تهیه کنید.

5. بهداشتی : میوه های خشک شده با دستگاه تولید چیپس میوه به دلیل کاهش رطوبت و حفظ ویتامین‌ها و مواد مغذی، یک گزینه بهداشتی و سالم برای خوراکی های بین وعده می‌باشند.

6. اقتصادی : با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید میوه هایتان را به شکل چیپس خشک کنید و از خریداری خوراکی های آماده در بازار صرفه جویی کنید.

7. متنوع : با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید انواع میوه ها را به شکل چیپس خشک کنید و به صورت متنوع خوراکی هایی با طعم های مختلف تهیه کنید.

به طور خلاصه، دستگاه تولید چیپس میوه یک دستگاه کاربردی و ساده برای تهیه خوراکی های سالم و خوشمزه است که به شما امکان می‌دهد میوه های خود را به شکل چیپس خشک کرده و به صورت متنوع و بهداشتی از آن‌ها استفاده کنید.

معایب :
1. نیاز به تجهیزات پیشرفته : برای استفاده از دستگاه تولید چیپس میوه، نیاز به تجهیزات مختلفی مانند دستگاه خشک کن و بسته بندی محصول است که ممکن است هزینه‌بر باشد.
2. محدودیت در نوع مواد خام : برخی از میوه‌ها به علت خواص فیزیکی منحصر به فرد و یا محتوای آب بالای خود، قابلیت استفاده در دستگاه تولید چیپس میوه را ندارند.
3. متراکم شدن محصول : در برخی موارد، چیپس میوه باعث می‌شود تا وزن میوه کاهش یابد و ممکن است مشتریان این امر را ناخوشایند بدانند.
دستگاه تولید چیپس میوه از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود که عبارتند از:
1. بخش ورودی : در این بخش میوه‌ها و سبزیجات وارد دستگاه می‌شوند تا به مراحل بعدی هدایت شوند.
2. بخش تمیز کردن : میوه‌ها و سبزیجات در این بخش از لحاظ دست‌اندازه و شکل تمیز می‌شوند.
3. بخش برش و باریک‌کردن : در این بخش، میوه‌ها و سبزیجات به قطعات باریک و یکنواخت برش خورده و آماده مرحله بعدی می‌شوند.
4. بخش انتقال : در این بخش، قطعات برش‌شده به وسیله برس‌ها و نوارهای نقاله به مراحل بعدی منتقل می‌شوند.
5. بخش پخت : در این بخش، قطعات برش‌شده به صورتی که با حرارت متماس باشند قرار می‌گیرند و پخته می‌شوند.
6. بخش خشک کردن : بعد از پخت، قطعات میوه‌ها و سبزیجات به سمت دستگاه خشک کن هدایت می‌شوند تا رطوبت آنها کاهش یابد و چیپس میوه نهایی تولید شود.
7. بخش ترتیب دهی و بسته بندی : در این بخش، چیپس میوه به صورت منظم مرتب شده و در بسته‌بندی‌های مناسب قرار داده می‌شوند تا آماده عرضه به بازار شوند.
همچنین، برای کنترل و نظارت بر فرآیند تولید چیپس میوه ، دستگاه دارای سیستم‌های الکترونیکی و کنترلی می‌باشد که وظیفه کنترل دما ، سرعت نقاله و مراحل مختلف را بر عهده دارند

 

جهت خرید و سفارش انواع دستگاه تولید چیپس میوه به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان رتبه 1 مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تولید چیپس میوه در بوشهر”