رتبه 1
رتبه 1
دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران در ساری

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش تولید و ساخت و پخش عمده انواع دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران در ساری

درباره ی دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران در استان مازندران – ساری : دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران (Geomembrane Extrusion Welding Machine) یک دستگاه جوشکاری پلاستیکی است که برای جوشکاری و اتصال لایه های ژئوممبران به کار می رود. ژئوممبران یک نوع پوشش پلاستیکی است که برای جلوگیری از نفوذ آب در سازه های هیدرولیکی مانند مخازن آب، رودخانه ها و سازه های زیرزمینی استفاده می شود.

دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران شامل دو بخش اصلی است، یک واحد کنترل و یک واحد جوشکاری. واحد کنترل شامل یک تابلوی کنترل است که امکاناتی مانند تنظیم دما، فشار و سرعت جریان، نمایشگر دیجیتال و کنترل خطا را فراهم می کند. واحد جوشکاری شامل یک پیستول جوشکاری است که به وسیله موتور از جنس برس استوانه ای به حرکت در می آید و پلاستیک ژئوممبران را با یک عملکرد گرمایی جوش می دهد.

دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران برای جوشکاری و اتصال لایه های ژئوممبران در محل های مختلف استفاده می شود، مانند صنایع نفت و گاز، صنایع آب و فاضلاب، ساختمان سازی و ساخت و ساز های بزرگ. با استفاده از این دستگاه، اتصالات ژئوممبران با کیفیت بالا و دوام بیشتری به دست می آید و جلوگیری از نفوذ آب در سازه های هیدرولیکی مانند مخازن آب، رودخانه ها و سازه های زیرزمینی به بهترین شکل انجام می شود.

انواع مختلف دستگاه‌های جوش اکسترودر ژئوممبران عبارتند از:
1. دستگاه جوش اکسترودر دستی : این نوع دستگاه‌ها به صورت دستی توسط عملکرد اپراتور کار می‌کنند و در اتصال پانل‌های کوچک و محلی استفاده می‌شوند.
2. دستگاه جوش اکسترودر نیمه‌خودکار : این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم دما و فشار را دارند و به صورت نیمه‌خودکار کار می‌کنند. در اتصال پانل‌های متوسط و بزرگ تر استفاده می‌شوند.
3. دستگاه جوش اکسترودر کاملا خودکار : این نوع دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های بیشتری هستند و می‌توانند به صورت کاملا خودکار عمل کنند. طراحی برای اتصال پانل‌های بزرگ و پروژه‌های صنعتی است.
به طور کلی، دستگاه‌های جوش اکسترودر ژئوممبران معمولاً دارای صفحه کنترل، دماکنترل، فشارسنج و واحد سیستم کنترل
مشخصات فنی انواع دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران
‌دستگاه جوش اکسترودر جهت جوشکاری و اتصال دو لبه ژئوممبران‌ها به کار می‌رود. این دستگاه‌ها از ویژگی‌های فنی زیر برخوردارند:
1. قدرت جوشکاری : دستگاه‌های جوش اکسترودر باید قادر به ایجاد جوش قوی و اتصال دو لبه ژئوممبران باشند. قدرت جوشکاری معمولاً بر حسب وات یا آمپر بیان می‌شود.
2. دما کنترل شده : اکسترودرها باید قادر به کنترل دقیق دمای جوشکاری باشند. این دستگاه‌ها اغلب دارای سیستم کنترل دما هستند که به کاربر امکان تنظیم و کنترل دمای دستگاه را می‌دهد.
3. مناسب برای مواد ژئوممبران :  اکسترودرهای استفاده شده برای جوشکاری ژئوممبران باید مناسب برای این نوع مواد باشند. آنها باید قادر به جوش الکتریکی باشند و همچنین مناسب برای جوشکاری مواد مختلف از جمله پلیمرها و آلومینیوم باشند.
4. قابلیت تنظیم سرعت پیشروی پیستون : اکسترودر باید قابلیت تنظیم سرعت حرکت پیستون داشته باشد. این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد تا سرعت جوشکاری را بر اساس نیاز خود تنظیم کند.
5. سیستم خنک کننده : به دلیل اینکه در جوشکاری ممکن است دمای بالایی تولید شود، اکسترودرها باید دارای سیستم خنک کننده برای جلوگیری از گرم شدن اضافی باشند.
6. پایه و عملکرد قابل تنظیم : اکسترودرها باید دارای پایه‌ای قوی و ثابت باشند تا از استحکام و پایداری دستگاه برای جوشکاری در لبه ژئوممبران اطمینان حاصل شود. همچنین، برخی از اکسترودرها قابلیت تنظیم و تغییر وضعیت برای ایجاد حالت‌های مختلف جوشکاری را دارند.
7. ابعاد و وزن : ابعاد و وزن دستگاه جوش اکسترودر نیز مهم است. این ویژگی‌ها باید به گونه‌ای باشند که امکان حمل و نقل و استفاده آسان از دستگاه ممکن باشد.
8. قدرت و ولتاژ مورد نیاز : اکسترودرها نیاز به منبع تغذیه برق دارند. قدرت و ولتاژ مورد نیاز برای این دستگاه‌ها باید با منابع تامین برق موجود سازگاری داشته باشد.

کاربرد و ویژگی های انواع دستگاه جوش اکسترودر ژئو ممبران در ساری

دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران در صنایع مختلفی کاربرد دارد. برخی از این صنایع عبارتند از:
1- صنایع آب و فاضلاب : اکسترودر ژئوممبران در تصفیه آب و فاضلاب استفاده می‌شود. با استفاده از این دستگاه ، ممبران‌هایی برای جداسازی جامدات و آلاینده‌های موجود در آب تولید می‌شود.
2- صنایع نفت و گاز : در صنایع نفت و گاز نیز اکسترودر ژئوممبران استفاده می‌شود. این دستگاه به منظور تولید ممبران‌های خاصی برای جداسازی و تصفیه هیدروکربن‌های موجود در نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
3- صنایع داروسازی : در صنایع داروسازی نیز اکسترودر ژئوممبران کاربرد دارد. از این دستگاه برای تولید ممبران‌هایی استفاده می‌شود که به عنوان فیلتر در تصفیه و جداسازی محلول‌ها و مواد مختلف استفاده می‌شود.
4- صنایع غذایی : در صنایع غذایی نیز اکسترودر ژئوممبران استفاده می‌شود. با استفاده از این دستگاه ، ممبران‌هایی برای تصفیه و جداسازی محلول‌ها، غلظت دهی مواد غذایی و جداسازی آلودگی‌های موجود در محصولات تولید می‌شود.
علاوه بر این، اکسترودر ژئوممبران در صنایع بهداشتی، شیمیایی، نساجی و ساخت و ساز نیز کاربرد دارد.
ویژگی های دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران
دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از دیگر دستگاه‌های جوش جدا می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:
1. همزن و مخلوط‌کن : دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران دارای همزن مخلوط‌کن است که مواد را در مخلوط حالت میکروسکوپی در می‌آورد و از توده‌ها کوچکتر و یکنواخت‌تری تشکیل می‌دهد.
2. نرمالایزر ژئوممبران : این ویژگی به دستگاه اجازه می‌دهد تا زمان رسیدن مواد به نقطه تجمع، خود را، نرمالایز کند و به صورت تناسبی و صاف بر روی زمینه ژئوممبران قرار گیرد.
3. کنترل دما : دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران هوشمند است و قادر به کنترل و تنظیم دمای حفره جوش است. این ویژگی برای به دست آوردن جوش‌های یکنواخت و با کیفیت، بسیار حائز اهمیت است.
4. سیستم خروجی : دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران دارای سیستم خروجی است که به وسیله آن می‌توان مقدار جوش را به طور دقیق کنترل کرد و ضخامت دقیق برنامه‌ریزی شده را به دست آورد.
5. سیستم کنترل : دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران دارای سیستم کنترل هوشمند است که قادر به اندازه‌گیری و کنترل فشار، دما و سرعت جریان مواد است. این قابلیت به دستگاه این امکان را می‌دهد تا فرآیند جوش را به طور دقیق کنترل کند.
6. نمایشگر لمسی : دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران دارای نمایشگر لمسی است که به کاربر امکان می‌دهد تا تمامی تنظیمات و پارامترهای جوش را به سادگی تغییر دهد و دستگاه را کنترل کند.
این ویژگی‌ها باعث می‌شوند دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران برای صنایعی مانند صنعت پالایشگاهی، صنایع شیمیایی، طراحی راه‌سازی و غیره بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

 

جهت خرید و سفارش انواع دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان رتبه 1 مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه جوش اکسترودر ژئوممبران در ساری”