رتبه 1
رتبه 1
دستگاه قوطی پرکن در تبریز

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش و تولید و ساخت پخش انواع دستگاه قوطی پرکن نو و دست دوم در تبریز

ویژگی انواع دستگاه قوطی پرکن در تبریز

دستگاه قوطی پرکن جامدات،مناسب جهت پر نمودن محصولات گرانولی همگن مثل غلات، حبوبات، خشکبار، سویا، نمک، پودر شوینده، تاید، شکر، پودر ژله، مواد شیمیایی، مواد دارویی و غیره می باشد. عملکرد این دستگاه به صورت تمام اتومات بوده و کاملا بدون دخالت دست صورت می گیرد.

در فرآیند پرکردن گرانول‌های همگن، ابتدا محصول گرانولی باید به صورت یکنواخت درون مخزن قرار گیرد. این فرایند می‌تواند به وسیلهٔ بالابر کاسه‌ای یا بالابر Z انجام شود. اما اگر نمی‌خواهید برای این کار هزینه بالایی داشته باشید، می‌توانید محصولات را به صورت دستی به داخل مخزن ریخته و قرار دهید. سپس دستگاه با استفاده از پیمانه‌های حجمی و وزن‌سنجی، محصولات را وزن کرده و اندازه‌گیری حجم می‌کند. در نهایت، دستگاه قوطی پرکن گرانولی قادر است محصول مورد نظر را به صورت دقیق و با مقدار دلخواه در داخل بطری یا قوطی با جنس‌های فلزی، پلاستیکی یا شیشه‌ای پر کند. این دستگاه قابلیت تنظیم دقیق میزان پرکنی را دارد و شما می‌توانید مقدار مورد نظر را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

کاربرد انواع دستگاه قوطی پرکن در تبریز

توضیحات دستگاه قوطی پر کن پودری اتوماتیک:
ابعاد دستگاه : طول 150 ، عرض 200، ارتفاع ۲۹۰ سانتیمتر
وزن دستگاه : 650 کیلو گرم
برق مصرفی : 1 کیلو وات ، 220 الی 380 ولت تک فاز و سه فاز
سرعت بسته بندی : ۲۵ الی ۳۵ بسته در دقیقه
وزن بسته : ۱۰ الی ۱۱۰۰ گرم
دستگاه قوطی پرکن پودری مجهز به سیستم های دیجیتالی PLC)، (HMI))، مانیتور منو فارسی (لمسی) ، سیستم عیب یاب اتوماتیک و… هستند.
کاربرد : این دستگاه برای پر کردن ادویه جات، شیر خشک، آرد، مواد پودری شیمیایی و دارویی درون قوطی هایی با جنس های فلزی، پلاستیکی و شیشه ای می باشد.
توضیحات دستگاه قوطی پرکن پودری نیمه اتوماتیک :
دستگاه پرکن پودری نیمه اتوماتیک، با فشردن دکمه، مواد پودری را به صورت دقیق و بدون اشتباه پر می‌کند که باعث افزایش سرعت و دقت در بسته‌بندی محصولات پودری می‌شود. این دستگاه با قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازار موجود است و برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ توصیه می‌شود. این دستگاه قابلیت تنظیم وزن پر شده، سرعت پر کردن، اتصال به سیستم‌های دیگر و بسته‌بندی محصولات پودری را داراست. با جنس استیل ساخته شده و دارای بدنه قوی و محکم است. این دستگاه قادر به پر کردن قوطی‌های مختلف با حجم‌های مختلف است و دارای دقت بالا در پر کردن قوطی‌ها، تنظیم سرعت پر کردن و دمای پودر برای جلوگیری از چسبیدن پودر به دیواره‌های قوطی است.  به طور کلی، دستگاه قوطی پرکن پودری نیمه اتوماتیک یکی از دستگاه‌های حیاتی در صنعت بسته‌بندی محصولات پودری است که در صنایع مختلف قابل استفاده می‌باشد.
کاربرد : دستگاه قوطی پرکن نیمه اتوماتیک برای بسته‌بندی محصولات پودری مانند قهوه، چای و خوراکی، دارویی و شوینده نیز از کاربرد دارد.
توضیحات دستگاه قوطی پرکن دو توزین :
ابعاد دستگاه : طول 300 ، عرض 150 ، ارتفاع 200 سانتیمتر
وزن دستگاه : 500 کیلوگرم
برق مصرفی : تک فاز یا سه فاز
سرعت بسته بندی : 3 الی 6 قوطی در دقیقه
دستگاه قوطی پرکن دو توزین دارای 2 ترازوی دیجیتال با دقت وزنی بالا و مجهز به سیستم های قوطی گیر اتومات ، کنترل سرعت بسته بندی ، دارای سیستم های دیجیتالی (PLC) و (HMI) لمسی جهت تنظیم و کنترل عملکرد دستگاه.
کاربرد : این دستگاه مخصوص پر نمودن مواد گرانولی درون بطری مانند حبوبات، غلات، خشکبار، میوه و سبزیجات خشک، چای، شکر، کشمش، زرشک، قند، نمک، برنج، مواد شیمیایی، دارویی و غیره می باشد.
توضیحات دستگاه قوطی پرکن چهار توزین :
ابعاد دستگاه : طول 220 ، عرض 120 ، ارتفاع 260 سانتیمتر
وزن دستگاه : 1100 کیلوگرم
برق مصرفی : 4 کیلووات ، تک فاز یا سه فاز
سرعت بسته بندی : 6 الی 10 قوطی در دقیقه که بستگی به میزان وزن قوطی های مورد نظر را دارد.
وزن بسته : 20 الی 2000 گرم
عملکرد : الکترو مکانیک و پنوماتیک
مزایای دستگاه قوطی پرکن چهار توزین :
  • سرعت بالای عملکرد به علت اینکه دستگاه 4 عدد ترازوی دیجیتالی دارد و می تواند همزمان 4 تا وزن را بکشد و پر کند. این امر منجر به سرعت بسیار بالاتر نسبت به نمونه های حجمی و 2 توزین دارد و مناسب برای کارخانه های تولیدی است که سطح تولید بالایی دارند
  • مناسب برای مواد گرانولی دانه درشت می باشد
  • کاربری آسان در استفاده از دستگاه
  • کاملا اتوماتیک بدون دخالت دست اپراتور
  • قسمت هایی از دستگاه که در ارتباط مستقیم با محصول هستند از جنس استیل 304 استنلس نگیر گرید غذایی می باشند
  • دستگاه تمام اتوماتیک است و نیاز به وجود اپراتور برای استفاده از آن نیست و نقش اپراتور در آن نقش نظارتی است و فقط کار تنظیم و کنترل عملکرد دستگاه را از طریق سیستم (HMI) دستگاه انجام می دهند.

کاربرد : این دستگاه مناسب جهت پر نمودن محصولات گرانولی مانند حبوبات، غلات، خشکبار، میوه و سبزیجات خشک، چای، شکر، قند، نمک، کشمش، زرشک، برنج، مواد شیمیایی، دارویی، مواد شوینده و غیره درون بطری می باشد.

جهت سفارش ساخت دستگاه قوطی پر‌کن به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان رتبه 1 مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه قوطی پرکن در تبریز”