رتبه 1
رتبه 1
زغال توپی در بیرجند

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش تولید و پخش عمده انواع زغال توپی در بیرجند

درباره ی زغال توپی در استان خراسان جنوبی – بیرجند : زغال توپی یا زغال فلافلی از ضایعات چوب و زغال سنگ بدون مواد افزودنی تولید می شود. این زغال تقریبا به شکل گرد و در اندازه کوچک تولید می شود و به دلیل دمای یکنواخت و سوخت خوبی که دارد، مناسب برای پخت انواع کباب، باربیکیو و سایر مصارف است.

این زغال بدون دود، بو، جرقه، رطوبت و آلودگی است. برای تولید زغال توپی یا زغال فلافلی، ابتدا ضایعات چوب و زغال سنگ در کوره های خاص به کربن تبدیل می شوند. سپس این مواد در آسیاب خرد شده و با آب و نشاسته گیاهی مخلوط می شوند تا خمیر ایجاد شود.

زغال توپی یک نوع زغال فشرده است که به عنوان ذغال کبابی و زغال قلیان مورد استفاده قرار می گیرد. این زغال به دلیل دمای یکنواخت و سوخت خوبی که دارد از کیفیت بالایی برخوردار است. قیمت زغال توپی متغیر است و بستگی به وزن، کیفیت، بسته بندی و فروشنده آن دارد. در هنگام خرید، به کیفیت، وزن، قیمت و بسته بندی زغال توپی توجه کنید. سعی کنید از خرید زغال های شکسته و رطوبت گرفته خودداری کنید.

کاربرد و ویژگی های انواع زغال توپی در بیرجند

مزایای تولید زغال قالبی و زغال توپی (فلافلی) بسیار گسترده هستند. اولاً، زمان کمتری برای آزمون و خطا نیاز است؛ به عبارت دیگر، فرآیند تولید این نوع زغال سریعتر و کارآمدتر است. همچنین، این روش تولید باعث کاهش دورریز مواد اولیه می‌شود، به طوری که میزان مواد اولیه مصرفی با محصول نهایی برابر است.

زغال قالبی و زغال توپی دارای آلودگی و دود کمتری هستند. همچنین، در هنگام سوختن این نوع زغال ، بو، جرقه و دودی ایجاد نمی‌شود. سرعت تولید محصول نیز بسیار بالاست و نیازی به پخت کردن در کوره‌های سنتی یا صنعتی ندارد. از این رو، تخصص خاصی برای تولید آن لازم نیست و همچنین این محصول به عنوان یک گزینه محبوب برای صادرات به شمار می‌رود.

زغال توپی یا زغال فلافلی، نوعی زغال بسیار محبوب است که بدون استفاده از مواد افزودنی و تنها با استفاده از ضایعات چوب تولید می‌شود. به دلیل دمای یکنواخت و کیفیت سوخت بالای آن، بهترین جایگزین برای ذغال های چوب و همچنین برای طبخ انواع کباب محسوب می‌شود.

مصرف بسیار بالا و قیمت ارزان آن، همراه با دمای حرارت مناسب، آن را به یکی از مورد علاقه‌های مردم در سراسر جهان تبدیل کرده است. به علاوه، با توجه به عدم استفاده از هرگونه مواد شیمیایی، به راحتی در داخل کشور و همچنین برای صادرات به خارج از کشور قابل فروش است. در حال حاضر، محصولات زغال کشور به تمامی کشورهای حاشیه خلیج فارس، ترکیه، عراق، آذربایجان، افغانستان، پاکستان و برخی از کشورهای اروپایی صادر می‌شوند.

یکی از مزیت‌های صادرات به کشورهای همسایه، وجود مرز مشترک و بازار مصرف بالا است. اما صادرات به کشورهای اروپایی به دلیل قوانین گمرکی و موقعیت جغرافیایی دشوارتر است. با این حال، با یافتن مشتریان مناسب، صادرات به این کشورها سودآور خواهد بود.

از ویژگی های بسیار کارآمد تولید این محصول،حمایت از محیط زیست در راستای جلوگیری از قطع کردن درختان و نابودی بیش از حد جنگل ها به شمار می رود.تلاش های شبانه روزی تیم فنی باعث شده تا این محصول ,هم به رشد اقتصادی برخی تولید کننده ها در مناطق محروم و از طرفی حامی بزرگ پوشش گیاهی کشور عزیز ایران در راستای پیشرفت صادرات و ورود ارز به داخل ایران شود.

جهت خرید و سفارش کالا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان رتبه 1 مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زغال توپی در بیرجند”