رتبه 1
رتبه 1
سنگ چینی الیگودرز در رشت

توضیحات آگهی

خرید و فروش و قیمت تولید و پخش عمده انواع سنگ چینی الیگودرز در رشت

درباره سنگ چینی الیگودرز در رشت : سنگ چینی الیگودرز (Aligudarz Crystal Marble) با تم رنگی سفید، همراه با رگه‌ها و خطوط خاکستری روشن و تیره، یکی از سنگ‌های زیبا و با ارزش است. این سنگ به دلیل ساب براق و جنس کریستالی که دارد، در بین سنگ‌های چینی برتر ایران و جهان شناخته می‌شود. الیگودرز اغلب به صورت تایل و اسلب در طرح‌های بوک مچ و فورمچ فراوری و عرضه می‌شود. اما کاربردهای این سنگ بسیار گسترده‌تر از آن است.

سنگ مرمریت الیگودرز به دلیل رنگ روشن و خطوط زیبایی که دارد، در انواع فضاهای لوکس و مجلل مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای این سنگ می‌توان به سطوح کف و دیوار ساختمان‌های لوکس، لابی هتل و تالارها، کف و دیوارهای هال و پذیرایی سالن‌های مجلل اشاره کرد. با استفاده از سنگ چینی الیگودرز، فضاهای شیک و زیبا با جذابیت و استحکام بالا ایجاد می‌شود. این سنگ با طراحی منحصربه‌فرد خود، به هر فضایی زیبایی و شکوه ویژه‌ای می‌بخشد و از آن به عنوان یک عنصر دکوراتیو استثنایی استفاده می‌شود.

ویژگی های انواع سنگ های چینی الیگودرز در رشت

سنگ الیگودرز در ابعاد ۴۰ طولی و همچنین تایل‌های ۴۰ و ۵۰ به همراه ابعاد درخواستی و ضخامت ۲ سانت به شکل کامل برش خواهد خورد و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این سنگ، همانند بقیه سنگ‌های کریستالی چینی، به دلیل ساب پذیری بالا و خاصیت براق بودن سطح، به محیط جلوه زیبایی می‌بخشد. رگه‌های طبیعی و متمایز این سنگ باعث می‌شود که اسلب نیز به صورت گسترده‌تری استفاده شود و در طرح‌های بوک مچ و فورمچ روی دیوار و کف ساختمان‌های مجلل و لوکس مورد استفاده قرار گیرد. استحکام، تراکم، مقاومت فشاری بالا و توانایی کاهش جذب آب از ویژگی‌های دیگر این سنگ محسوب می‌شوند. علاوه بر استفاده از این سنگ سفید در ساختمان‌ها، آن را می‌توان برای دیوار راه پله‌ها نیز به کار برد. کاربرد دیگری که از این سنگ می‌توان برداشت کرد، استفاده آن در صفحه کابینت آشپزخانه و کف و قاب دور آسانسور است. با استفاده از سنگ الیگودرز، محیط‌های شیک و زیبا با استحکام و دوام بالا متحقق می‌شود.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید کالا با مشاورین رتبه 1 تماس حالص نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ چینی الیگودرز در رشت”