رتبه 1
رتبه 1
کانکس اداری در ارومیه

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش طراحی ساخت اجرا انواع کانکس اداری در ارومیه

درباره ی انواع کانکس اداری در استان آذربایجان غربی – ارومیه : کانکس اداری یا ماژول‌های اداری قابل حمل ، ساختمان‌هایی هستند که برای استفاده در محیط‌های اداری موقت یا موقعیت‌هایی که نیاز به فضای اداری موقت دارید، طراحی شده‌اند. این ساختمان‌ها به صورت پیش‌ساخته و قابل جابجایی تولید می‌شوند و می‌توانند به سرعت و با کمترین هزینه به محل مورد نیاز منتقل شوند.

انواع کانکس اداری در سراسر ایران

انواع کانکس اداری در سراسر ایران عبارتند از :
1. کانکس های متحرک : این نوع کانکس‌ها قابلیت جابجایی دارند و می‌توانند بر اساس نیازهای شرکت یا سازمان به محل مناسب منتقل شوند. این نوع کانکس‌ها عموماً از جنس فلزی ساخته می‌شوند و در شرایط سخت جوی و محیط‌های جدی به کار می‌روند.
2. کانکس‌های ثابت : این نوع کانکس‌ها معمولاً بر روی زمین ساخته می‌شوند و نیازی به جابجایی ندارند. آن‌ها می‌توانند با استفاده از مواد مانند فلز ، بتن ، پلی‌کربنات و غیره‌ ساخته شوند و برای استفاده‌های مختلف اداری استفاده می‌شوند.
3. کانکس‌های نمایشگاهی : این نوع کانکس‌ها برای استفاده در نمایشگاه‌ها ایجاد می‌شوند و عموماً به عنوان شهرک‌های نمایشگاهی در نظر گرفته می‌شوند. آن‌ها از جنس مواد مانند چوب، فلز، و پلی‌کربنات ساخته می‌شوند و معمولاً قابلیت جابجایی ندارند.
4. کانتینرهای اداری : برخی از کانتینرهای حمل و نقل که برای حمل و نقل کالاها استفاده می‌شوند، می‌توانند به کانتینرهای اداری تبدیل شوند. این نوع کانتینرها می‌توانند به صورت اداری طراحی شوند و محیط اداری را فراهم کنند.
5. کانکس‌های کابینتی : این نوع کانکس‌ها اغلب برای استفاده‌های موقتی مورد استفاده قرار می‌گیرند مانند ساخت منزل موقت، دفتر کار موقت و غیره. آن‌ها اغلب از مواد چوبی، چوب لمینیت و یا پنل سه لایه ساخته می‌شوند.

مشخصات فنی انواع کانکس اداری

مشخصات فنی : دارای شاسی سنگین تیرآهن 16 بصورت دورکلاف و اسکلت پروفیل 40*40 و 40*80 میلیمتر ، ضخامت 2 میلیمتر ، با پوشش دیوارها و سقف از نوع ساندویچ پانل با ضخامت 4 سانتیمتر و عایق پلی اورتان با چگالی 40. دیوار پوشش داخلی از نوع PVC با پوشش درجه یک ، درب و پنجره ها از نوع PVC با شیشه دوجداره. سیستم سیم کشی روکار با داکت های استاندارد، همراه با فیوز مینیاتوری، کلید و پریز های موردنیاز. همچنین دارای چراغ روشنایی داخلی و بیرونی است. کف از نوع تخته با ضخامت 18 میلیمتر و پوشش کفپوش مشمع پشت نمد. رنگ بدنه بیرونی از نوع الکترواستاتیک است و رنگ دیوارها داخلی توسط خریدار قابل انتخاب است. این نوع کانتینر اداری قابل تغییر درب به نوع ضد سرقت، نصب حفاظ برای درب یا پنجره ها، نصب آبدارخانه و داشتن سرویس بهداشتی در داخلی را فراهم می‌کند. همچنین، با نصب پارتیشن های درب‌دار، می‌توان آن را به یک کانتینر اداری دو اتاقه تبدیل کرد.

این نوع کانکس های اداری با امکانات و قابلیت‌های اضافی مانند نصب سرویس بهداشتی و آبدارخانه ، انتخاب درب ضد سرقت و استفاده از حفاظ‌های برای درب یا پنجره‌ها ، می‌تواند به عنوان یک فضای کامل برای ادارات و شرکت‌ها عمل کند.

همچنین ، امکان تغییرات داخلی و تبدیل آن به فضای دو اتاقه با استفاده از پارتیشن‌های درب‌دار ، انعطاف پذیری بیشتری به کاربران می‌دهد تا بتوانند از فضای داخلی کانتینر به بهترین شکل استفاده کنند.بنابراین ، این نوع کانکس اداری گزینه ای عالی برای ارائه فضای اداری کارآمد و مقرون به صرفه می باشد.

کاربرد و ویژگی های انواع کانکس اداری نو و دست دوم در ارومیه

کاربردهای کانکس اداری عمدتاً در موارد زیر قابل مشاهده است :

1. موقتی سازی فضا : در صورتی که نیاز به فضای اداری موقتی برای یک دوره محدودی دارید، می‌توانید از کانکس اداری استفاده کنید. مثال‌هایی از این کاربرد عبارتند از : محل‌های ساختمانی در دوران ساخت و ساز، پروژه‌های موقتی، رویدادها و نمایشگاه‌ها و سایر موارد مشابه.

2. افزایش فضا : در صورتی که فضای اداری موجود در سازمان شما ناکافی است، می‌توانید کانکس اداری را جهت افزایش فضا و ایجاد محل کار جدید استفاده کنید. این راهکار به شما امکان می‌دهد به سرعت و بدون نیاز به ساخت و ساز، فضای کاری اضافی برای کارکنان خود فراهم کنید.

3. آموزش و آزمایش : کانکس‌های اداری می‌توانند به عنوان محل‌های آموزشی موقت یا مکان‌های آزمایشی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده شوند. در این حالت، کانکس با تجهیزات ضروری برای آموزش یا انجام آزمایش‌ها مجهز خواهد شد.

4. مکان‌های اداری موقتی در مواقع بحران : در شرایط بحرانی مانند زلزله، سیل، آتش‌سوزی و غیره، کانکس‌های اداری می‌توانند به عنوان فضاهای موقتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بکار روند. این کانکس‌ها امکان ادامه فعالیت‌های اداری را در محیطی امن و مناسب فراهم می‌کنند.

کانکس‌های اداری معمولاً دارای اتاق‌های مجزا برای مدیریت ، کارکنان ، جلسات ، انبار و سرویس‌های بهداشتی هستند. همچنین ، طراحی و اجراجرای کانکس‌های اداری به گونه‌ای است که بتوانند نیازهای اداری را برآورده کنند، از جمله سیستم‌های برقی ، ارتباطات ، تهویه مطبوع و امکانات دیگر. آن‌ها معمولاً از جنس مواد ساختمانی مقاوم و با کیفیت تولید می‌شوند تا بتوانند شرایط محیطی را در برابر عوامل آب و هوایی و سایر شرایط سخت تحمل کنند.

مزایای استفاده از کانکس‌های اداری

از مزایای استفاده از کانکس‌های اداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

سرعت و آسانی نصب : کانکس‌های اداری به صورت پیش‌ساخته و قابل حمل هستند و برای نصب و راه‌اندازی نیاز به زمان کمتری نسبت به ساخت و ساز سنتی دارند. این امر به شما امکان می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فضای اداری مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

انعطاف‌پذیری : کانکس‌های اداری به شما امکان می‌دهند فضای اداری خود را با توجه به نیازهایتان تغییر دهید. شما می‌توانید این ساختمان‌ها را با ترکیب چند ماژول مختلف به یکدیگر، افزایش یا کاهش اندازه آنها و حتی تغییر بخش‌های داخلی آنها، به راحتی تنظیم کنید.

قابلیت جابجایی : کانکس‌های اداری قابلیت جابجایی دارند و برای استفاده در مکان‌های مختلف می‌توانند منتقل شوند. این ویژگی مزیت بزرگی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است که به صورت موقتی یا در مواقع بحرانی به فضای اداری نیاز دارند.

هزینه کمتر : استفاده از کانکس‌های اداری معمولاً باعث کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و نگهداری در مقایسه با ساختمان‌های دائمی می‌شود. این سازه‌ها به صورت پیش‌ساخته و با استفاده از مواد قابل بازیافت تولید می‌شوند که می‌تواند به محیط زیست نیز سود برده باشد.

معایب کانکس اداری دست دوم

1. کیفیت کانکس اداری دست دوم ممکن است پایین‌تر از کانکس اداری جدید باشد. در حین استفاده طولانی مدت ، ممکن است بخش‌های سازه‌ی کانکس خراب شده و نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشد.

2. معضلات انتقال : در هنگام سندبلاست کانکس اداری دست دوم ، این کانکس به محل جدید منتقل می‌شود و این روند ممکن است با مشکلاتی همراه باشد مانند خراب شدن ساختار داخلی به علت جابجایی و انتقالات.

3. عمر مفید کمتر : معمولاً کانکس‌های اداری دست‌دوم در حالت کلیک جوابگوی نیازهای بیشتر و تحمل دمای بیشتر نمی‌باشند (دقت داشته باشید که این یک قاعده ی قطعی، حتی در کانکس های جدید هم نیست). بنابراین، ممکن است نیاز به تعویض و به روز رسانی بیشتری داشته باشد.

4. قیمت : ممکن است قیمت کانکس اداری دست دوم کمتر از کانکس اداری جدید باشد، اما معمولاً قیمت‌های نگهداری و تعمیر آنها بیشتر است. در نتیجه، در طول مدت استفاده ممکن است هزینه‌ها بیشتر شود.

5. محدودیت‌های طراحی : در برخی موارد ، امکاناتی مانند نورپردازی ، سیستم‌های برقی و سیستم‌های خنک کننده در کانکس‌های اداری دست‌دوم محدود می‌شوند. بنابراین، این ممکن است منجر به عدم راضی‌کنندگی کارکنان و کیفیت کارها شود.

6. محدودیت در تنظیمات و طراحی داخلی : تغییرات احتمالی در طراحی داخلی کانکس‌ها (مانند افزودن پنجره، تغییر در تقسیمات داخلی و غیره) ممکن است محدود شده و قابل انجام نباشد.

8. قیمت تمام شده در مرحله پایانی : در مقایسه ، برخی از کانکس‌های اداری دست دوم ، در حالی که هنوز نیاز به تعمیرات ، بازسازی و نگهداری دارند ، با قیمت بیشتری نسبت به یک کانکس جدید ممکن است فروخته شوند.

به طور کلی ، معایب کانکس‌های اداری دست‌دوم معمولاً به بخش‌هایی از کیفیت ، هزینه ، طراحی و نگهداری مربوط می‌شوند. برای جلوگیری از این معایب ، مهم است که بخش زیادی از تحقیق و بررسی را در زمینه تاریخچه ، وضعیت فعلی و شرکت فروشنده انجام دهید.

 

جهت خرید و سفارش انواع کانکس اداری نو و دست دوم در ارومیه به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از مهندسین رتبه 1 مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس اداری در ارومیه”