رتبه 1
رتبه 1
کوره صنعتی زغال در بوشهر

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش ساخت و راه اندازی انواع کوره صنعتی زغال در بوشهر

درباره ی کوره صنعتی زغال در استان بوشهر : کوره صنعتی زغال همانگونه که از نامش مشخص است یک دستگاه صنعتی است. در واقع کوره های صنعتی مکعبی شکل هستند و در ابعاد و اندازه های متفاوتی بسته به مقدار تناژ تولید طراحی می شوند .حداقل تناژ تولید کوره های صنعتی 2تن و حداکثر 18 تن می باشد. جنس دیوار و کف کوره های صنعتی فلزی می باشد و اغلب از ورق پروفیل ساخته می شوند. کوره صنعتی مقاومت بالایی در مقابل گرما و حرارت بالا دارند که دیواره ها و کف آن ها نسبت به تناژ تولید از فلز تمام استیل (استیل 304-310) و آلیاژ آتشخوار به صورت ترکیبی ساخته می شوند.

این فلزات در مقابل حرارت مقاومت زیادی دارند.دیواره و کف این کوره ها بسته به نوع تناژ تولید،به صورت تک جداره و دو جداره ساخته می شوند.

حرارت در این کوره ها برای پخت بریکت ها و تولید زغال به شکل غیر مستقیم است. در این دستگاه حرارت باید درتمام کوره به یک میزان باشد تا گازی که تولید می شود به فیلتر کوره های صنعتی وارد شود.

مشخصات فنی کوره های صنعتی 2 تن :

طول : 2 متر

عرض:  1.20 متر

ارتفاع : 1.5 متر

جنس دیواره : آلیاژ آتشخوار

وزن : 1000 کیلوگرم

برق مصرفی : 3 فاز

توان تولید : روزانه 2 تن در سه شیفت کاری

کوره ها دارای تابلو برق اختصاصی ، مشعل صنعتی مخصوص پخت و برنامه راه اندازی که توسط مهندسین مجرب مجموعه اجرایی خواهد شد.

*تمامی مشخصات فنی با بالا رفتن تناژ تولید متغیر هستند و متناسب با نیاز مشتری ساخته خواهند شد.

کاربرد و ویژگی های انواع کوره های صنعتی در بوشهر

استفاده از کوره زغال صنعتی، مزایای بسیاری نسبت به کوره های قدیمی زغال دارد. این کوره ها از ایمنی بیشتری برخوردارند. همچنین کوره زغال صنعتی از نظر اقتصادی به صرفه تر است زیرا سرعت و توانایی بالاتری در تولید زغال ذارند. همچنین در روش تولید زغال فشرده و با استفاده از کوره زغال، شما می توانید از خاک اره و ضایعات چوب هم برای تولید زغال استفاده کرد.

نحوه کار با کوره صنعتی زغال بسیار ساده است فقط لازم است چوبی که برش داده اید و یا بریکت زغال فشرده را داخل کوره قرار بدهید و دکمه پنل کنترل را فشار دهید. به این ترتیب، کوره آنها را می سوزاند و تبدیل به زغال می کند. همچنین کوره صنعتی فعالیت ها را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و فقط باید دما را طبق آموزش هایی که به شما داده می شود، در ساعت های مشخص شده تغییر دهید.

استفاده از چوب درخت لیمو , نارنج ، پسته و جنگلی از مرغوب ترین مواد های اولیه برای این کوره ها هستند که زغال آنها ماندگاری بالایی دارند و  برای کباب ، قلیان و… کاربرد بسیاری دارند.

همچنین بازار هدف این زغال ها برای صادرات از ظرفیت بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است که برای حمایت از تولید کنندگان و گسترش فضای اقتصادی ، قرار داد تامین مواد اولیه و همچنین خرید محصولات تولیدی آنها به مدت زمان توافقی منعقد می گردد.

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص ساخت و راه اندازی کوره صنعتی زغال و خط تولید زغال با کارشناسان رتبه یک تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوره صنعتی زغال در بوشهر”